Cunoaşterea şi utilizarea instrumentelor de marketing Google

Autori

  • Mihaela STAVER Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo”

Cuvinte cheie:

Google books, Google Meet, Google Calendar, Google Docs, Google Photos, Google Drive

Rezumat

Comunicarea prezintă principalele instrumente Google, care şi-a extins de-a lungul timpului oferind, pe lângă produsele sale de căutare, o multitudine de servicii menite să îmbunătățească internetul și experiența noastră pe internet.

Downloads

Download data is not yet available.

Biografie autor

Mihaela STAVER, Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo”

bibliotecară principală, Centrul de Cercetare şi activitate metodologică

coperta

Descărcări

Publicat

2022-12-22

Cum cităm

STAVER, M. (2022). Cunoaşterea şi utilizarea instrumentelor de marketing Google. Bibliouniversitas@ABRM.Md, (1-2), 20. Preluat în din http://ojs.usarb.md/index.php/buniv/article/view/361

Număr

Secțiune

Articole

Categories