eMARKETING BIBLIOTECAR USARB

Autori

  • Mihaela STAVER Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo”

Cuvinte cheie:

e-Marketing, repozitorii, catalog on-line, baze de date locale, biblioteca digitală

Rezumat

În lucrare sunt punctate strategiile Marketingul on-line al Bibliotecii Ştiinţifice USARB, care vine în întâmpinarea noilor necesităţi ale utilizatorilor. Acest tip de marketing ajută Biblioteca sa fie prezentă acolo unde sunt mai tot timpul utilizatorii: ON-LINE. Site-ul BŞ USARB http://libruniv.usarb.md conţine o gamă largă de informaţii utile pentru public, posibilitatea de acces la propriul catalog on-line, la baze de date locale, naţionale, internaţionale, biblioteca digitală, repozitorii, etc. Pentru a rămâne relevanți și utili și pentru a-și îndeplini viziunea și misiunea, bibliotecile trebuie să-și redefinească rolul, produsele, serviciile și conceptul și să depună eforturi serioase pentru a ține pasul cu dezvoltarea tehnologiei în era electronică.

Downloads

Download data is not yet available.

Biografie autor

Mihaela STAVER, Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo”

Bibliotecar, serviciul Cercetare. Asistenţa de specialitate

Descărcări

Publicat

2019-11-28

Cum cităm

STAVER, M. (2019). eMARKETING BIBLIOTECAR USARB. Bibliouniversitas@ABRM.Md, (2). Preluat în din http://ojs.usarb.md/index.php/buniv/article/view/171

Număr

Secțiune

Articole

Categories

Articole similare

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Puteți, de asemenea, începeți o căutare avansată de similaritate pentru acest articol.