Rolul marketingului de evenimente în consolidarea imaginii Bibliotecii Ştiinţifice: reflecții la 80 de ani de activitate
Cuvinte cheie:
biblioteca şi utilizatorul, imagine publică, marketing de bibliotecă, promovarea bibliotecii, istoria Bibliotecii Ştiinţifice a USARBRezumat
Marketingul de evenimente constituie o dimensiune strategică a politicii promoționale a Bibliotecii Științifice a Universității de Stat Alecu Russo Bălți (USARB). Prin integrarea inițiativelor culturale, academice și comunitare, acesta contribuie semnificativ la creșterea vizibilității instituției, la consolidarea imaginii sale publice și la atragerea unei comunități de utilizatori mai largi și mai implicate.
Downloads
Download data is not yet available.
Descărcări
Publicat
2025-11-27
Licență
Copyright (c) 2025 Bibliouniversitas@ABRM.md

TAceastă lucrare este licențiată în temeiul Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Cum cităm
Rolul marketingului de evenimente în consolidarea imaginii Bibliotecii Ştiinţifice: reflecții la 80 de ani de activitate. (2025). Bibliouniversitas@ABRM.Md, 2, 19. http://ojs.usarb.md/index.php/buniv/article/view/864

