eMARKETING BIBLIOTECAR USARB
Cuvinte cheie:
e-Marketing, repozitorii, catalog on-line, baze de date locale, biblioteca digitalăRezumat
În lucrare sunt punctate strategiile Marketingul on-line al Bibliotecii Ştiinţifice USARB, care vine în întâmpinarea noilor necesităţi ale utilizatorilor. Acest tip de marketing ajută Biblioteca sa fie prezentă acolo unde sunt mai tot timpul utilizatorii: ON-LINE. Site-ul BŞ USARB http://libruniv.usarb.md conţine o gamă largă de informaţii utile pentru public, posibilitatea de acces la propriul catalog on-line, la baze de date locale, naţionale, internaţionale, biblioteca digitală, repozitorii, etc. Pentru a rămâne relevanți și utili și pentru a-și îndeplini viziunea și misiunea, bibliotecile trebuie să-și redefinească rolul, produsele, serviciile și conceptul și să depună eforturi serioase pentru a ține pasul cu dezvoltarea tehnologiei în era electronică.
Downloads
Descărcări
Publicat
Cum cităm
Licență
Copyright (c) 2019 Bibliouniversitas@ABRM.md
TAceastă lucrare este licențiată în temeiul Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.