SERVICII DE CALITATE ŞI ORIENTAREA CĂTRE CLIENT – NOŢIUNE TEORETICĂ, SAU REALITATE?

Autori

  • Rodica BÎRÎIAC (TÎLTU)

Cuvinte cheie:

Bibliotecă, servicii calitative, orientarea către client, satisfacerea nevoilor utilizatorilor

Downloads

Download data is not yet available.

Biografie autor

Rodica BÎRÎIAC (TÎLTU)

Bibliotecar, serviciul “Asistenţă de specialitate şi cercetări”, Biblioteca Centrală a Universităţii de Stat din Moldova

Descărcări

Publicat

2012-03-27

Cum cităm

BÎRÎIAC (TÎLTU), R. . (2012). SERVICII DE CALITATE ŞI ORIENTAREA CĂTRE CLIENT – NOŢIUNE TEORETICĂ, SAU REALITATE?. Bibliouniversitas@ABRM.Md, (1). Preluat în din http://ojs.usarb.md/index.php/buniv/article/view/11

Număr

Secțiune

Conţinut

Categories

Articole similare

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

Puteți, de asemenea, începeți o căutare avansată de similaritate pentru acest articol.