SERVICII DE CALITATE ŞI ORIENTAREA CĂTRE CLIENT – NOŢIUNE TEORETICĂ, SAU REALITATE?

Autori

  • Rodica BÎRÎIAC (TÎLTU)

Cuvinte cheie:

Bibliotecă, servicii calitative, orientarea către client, satisfacerea nevoilor utilizatorilor

Downloads

Biografie autor

  • Rodica BÎRÎIAC (TÎLTU)

    Bibliotecar, serviciul “Asistenţă de specialitate şi cercetări”, Biblioteca Centrală a Universităţii de Stat din Moldova

Descărcări

Publicat

2012-03-27

Număr

Secțiune

Conţinut

Categories

Cum cităm

SERVICII DE CALITATE ŞI ORIENTAREA CĂTRE CLIENT – NOŢIUNE TEORETICĂ, SAU REALITATE?. (2012). Bibliouniversitas@ABRM.Md, 1. http://ojs.usarb.md/index.php/buniv/article/view/11

Articole similare

11-20 of 134

Puteți, de asemenea, începeți o căutare avansată de similaritate pentru acest articol.