Rolul marketingului de evenimente în consolidarea imaginii Bibliotecii Ştiinţifice: reflecții la 80 de ani de activitate

Autori

  • Valentina TOPALO Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo" din Bălţi

Cuvinte cheie:

biblioteca şi utilizatorul, imagine publică, marketing de bibliotecă, promovarea bibliotecii, istoria Bibliotecii Ştiinţifice a USARB

Rezumat

Marketingul de evenimente constituie o dimensiune strategică a politicii promoționale a Bibliotecii Științifice a Universității de Stat Alecu Russo Bălți (USARB). Prin integrarea inițiativelor culturale, academice și comunitare, acesta contribuie semnificativ la creșterea vizibilității instituției, la consolidarea imaginii sale publice și la atragerea unei comunități de utilizatori mai largi și mai implicate.

Downloads

Download data is not yet available.

Biografie autor

  • Valentina TOPALO, Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo" din Bălţi

    bibliotecară principală

Descărcări

Publicat

2025-11-27

Număr

Secțiune

Articole

Categories

Cum cităm

Rolul marketingului de evenimente în consolidarea imaginii Bibliotecii Ştiinţifice: reflecții la 80 de ani de activitate. (2025). Bibliouniversitas@ABRM.Md, 2, 19. http://ojs.usarb.md/index.php/buniv/article/view/864

Cele mai citite articole ale aceluiași autor(i)

1 2 3 > >> 

Articole similare

131-140 of 388

Puteți, de asemenea, începeți o căutare avansată de similaritate pentru acest articol.