Managementul calităţii în activitatea bibliografică

Autori

  • Anna NAGHERNEAC Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo" din Bălţi
  • Elena SCURTU Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo" din Bălţi

Cuvinte cheie:

servicii bibliografice, preferinţe informaţionale, biblioteca şi utilizatorul

Rezumat

În articol sunt evidenţiate fundamentele teoretice ale managementului calităţii (principii, particularităţi, funcţii), identificate şi examinate etapele de implementare a managementului calităţii în biblioteci şi activitatea bibliografică: planificare, control, asigurarea oportunităţilor de creştere a calităţii, prin determinarea unui parteneriat stabil şi eficient cu utilizatorii, formarea continuă a angajaţilor.

Downloads

Download data is not yet available.

Biografii autori

  • Anna NAGHERNEAC, Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo" din Bălţi

    bibliotecară principală

  • Elena SCURTU, Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo" din Bălţi

    bibliografă

Descărcări

Publicat

2024-11-20

Număr

Secțiune

Articole

Categories

Cum cităm

Managementul calităţii în activitatea bibliografică. (2024). Bibliouniversitas@ABRM.Md, 2, 17. http://ojs.usarb.md/index.php/buniv/article/view/641

Cele mai citite articole ale aceluiași autor(i)

1 2 > >> 

Articole similare

1-10 of 357

Puteți, de asemenea, începeți o căutare avansată de similaritate pentru acest articol.