Managementul calităţii în activitatea bibliografică

Autori

  • Anna NAGHERNEAC Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo" din Bălţi
  • Elena SCURTU Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo" din Bălţi

Cuvinte cheie:

servicii bibliografice, preferinţe informaţionale, biblioteca şi utilizatorul

Rezumat

În articol sunt evidenţiate fundamentele teoretice ale managementului calităţii (principii, particularităţi, funcţii), identificate şi examinate etapele de implementare a managementului calităţii în biblioteci şi activitatea bibliografică: planificare, control, asigurarea oportunităţilor de creştere a calităţii, prin determinarea unui parteneriat stabil şi eficient cu utilizatorii, formarea continuă a angajaţilor.

Downloads

Download data is not yet available.

Biografii autori

Anna NAGHERNEAC, Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo" din Bălţi

bibliotecară principală

Elena SCURTU, Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo" din Bălţi

bibliografă

Descărcări

Publicat

2024-11-20

Cum cităm

NAGHERNEAC, A., & SCURTU, E. (2024). Managementul calităţii în activitatea bibliografică. Bibliouniversitas@ABRM.Md, (2), 17. Preluat în din http://ojs.usarb.md/index.php/buniv/article/view/641

Număr

Secțiune

Articole

Categories

Cele mai citite articole ale aceluiași autor(i)

1 2 > >> 

Articole similare

<< < 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > >> 

Puteți, de asemenea, începeți o căutare avansată de similaritate pentru acest articol.