Mixul de marketing în bibliotecă – ce este şi cum se aplică
Cuvinte cheie:
servicii de bibliotecă, inovaţii tehnologice, strategii de marketing, necesităţi informaţionale, biblioteci academice, creare de produseRezumat
Lucrarea prezintă principalele strategii de marketing și implementarea mixului de marketing în biblioteci. Se menționează crearea unui mix de marketing în Biblioteca Științifică USARB, care îmbunătățește vizibilitatea și imaginea Bibliotecii, atrăgând astfel mai mulți utilizatori.
Downloads
Download data is not yet available.
Descărcări
Publicat
05-12-2021
Cum cităm
STAVER, M. (2021). Mixul de marketing în bibliotecă – ce este şi cum se aplică. Confluenţe Bibliologice, (1-2 (59-60), 4. Preluat în din http://ojs.usarb.md/index.php/confbib/article/view/374
Licență
Copyright (c) 2021 Confluenţe Bibliologice
TAceastă lucrare este licențiată în temeiul Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.