Mixul de marketing în bibliotecă – ce este şi cum se aplică

Autori

  • Mihaela STAVER Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi

Cuvinte cheie:

servicii de bibliotecă, inovaţii tehnologice, strategii de marketing, necesităţi informaţionale, biblioteci academice, creare de produse

Rezumat

Lucrarea prezintă principalele strategii de marketing și implementarea mixului de marketing în biblioteci. Se menționează crearea unui mix de marketing în Biblioteca Științifică USARB, care îmbunătățește vizibilitatea și imaginea Bibliotecii, atrăgând astfel mai mulți utilizatori.

Downloads

Download data is not yet available.

Biografie autor

Mihaela STAVER, Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi

bibliotecară principală, Centrul de Cercetare şi activitate metodologică

Descărcări

Publicat

05-12-2021

Cum cităm

STAVER, M. (2021). Mixul de marketing în bibliotecă – ce este şi cum se aplică. Confluenţe Bibliologice, (1-2 (59-60), 4. Preluat în din http://ojs.usarb.md/index.php/confbib/article/view/374

Articole similare

<< < 6 

Puteți, de asemenea, începeți o căutare avansată de similaritate pentru acest articol.