Mixul de marketing în bibliotecă – ce este şi cum se aplică
Cuvinte cheie:
servicii de bibliotecă, inovaţii tehnologice, strategii de marketing, necesităţi informaţionale, biblioteci academice, creare de produseRezumat
Lucrarea prezintă principalele strategii de marketing și implementarea mixului de marketing în biblioteci. Se menționează crearea unui mix de marketing în Biblioteca Științifică USARB, care îmbunătățește vizibilitatea și imaginea Bibliotecii, atrăgând astfel mai mulți utilizatori.
Downloads
							Download data is not yet available.
						
					 
											Descărcări
Publicat
																			05-12-2021
																	
				Licență
Copyright (c) 2021 Confluenţe Bibliologice

TAceastă lucrare este licențiată în temeiul Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Cum cităm
Mixul de marketing în bibliotecă – ce este şi cum se aplică. (2021). Confluenţe Bibliologice, 1-2 (59-60), 4. http://ojs.usarb.md/index.php/confbib/article/view/374
 
						
