PROMOVAREA ON-LINE A CĂRȚII: PRINCIPII ȘI STRATEGII
Cuvinte cheie:
promovare on-line, biblioteci universitare, biblioteci municipale, expoziţii on-line, expoziţii informative, achiziţii recente, donatori, cărţi, donaţiiRezumat
În acest articol sunt prezentate principiile şi strategiile de promovarea on-line a cărții din bibliotecile universitare, municipale din Republica Moldova, Rusia şi România şi Biblioteca Naţională a Republicii Moldova. Sunt reliefate strategiile de promovare on-line a resurselor informaționale care influenţează modul de organizare al bibliotecilor, cerințele utilizatorilor și domeniile de cercetare. Promovarea on-line a cărţii oferă asigurarea accesului la tehnologiile moderne, crearea de noi instrumente de lucru şi servicii ce permit acordarea unui sprijin curricular la toate nivelurile academice şi învăţarea pe tot parcursul vieții.
Downloads
Descărcări
Publicat
Cum cităm
Licență
Copyright (c) 2021 Bibliouniversitas@ABRM.md
TAceastă lucrare este licențiată în temeiul Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.