PROMOVAREA ON-LINE A CĂRȚII: PRINCIPII ȘI STRATEGII

Autori

  • Gherda PALII Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo”
  • Lilia UCRAINEŢ Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo”

Cuvinte cheie:

promovare on-line, biblioteci universitare, biblioteci municipale, expoziţii on-line, expoziţii informative, achiziţii recente, donatori, cărţi, donaţii

Rezumat

În acest articol sunt prezentate principiile şi strategiile de promovarea on-line a cărții din bibliotecile universitare, municipale din Republica Moldova, Rusia şi România şi Biblioteca Naţională a Republicii Moldova. Sunt reliefate strategiile de promovare on-line a resurselor informaționale care influenţează modul de organizare al bibliotecilor, cerințele utilizatorilor și domeniile de cercetare. Promovarea on-line a cărţii oferă asigurarea accesului la tehnologiile moderne, crearea de noi instrumente de lucru şi servicii ce permit acordarea unui sprijin curricular la toate nivelurile academice şi învăţarea pe tot parcursul vieții.

Downloads

Biografii autori

  • Gherda PALII, Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo”

    bibliotecar, Centrul de Informatizare

  • Lilia UCRAINEŢ, Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo”

    bibliotecar, Secţia Dezvoltarea resurselor informaţionale. Catalogare. Indexare. Catalogare

Descărcări

Publicat

2021-08-02

Număr

Secțiune

Articole

Categories

Cum cităm

PROMOVAREA ON-LINE A CĂRȚII: PRINCIPII ȘI STRATEGII. (2021). Bibliouniversitas@ABRM.Md, 1. http://ojs.usarb.md/index.php/buniv/article/view/57

Articole similare

21-30 of 143

Puteți, de asemenea, începeți o căutare avansată de similaritate pentru acest articol.