Servicii online de bibliotecă: realitate versus aşteptări

Autori

  • Taisia ACULOVA Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo”
  • Tatiana POGREBNEAC Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo”

Cuvinte cheie:

servicii virtuale, catalog electronic, livrare electronică, învățământ la distanță, baze de date, referinţe virtuale

Rezumat

Articolul propune analiza utilizării a trei servicii virtuale solicitate de utilizatori: catalogul electronic, serviciul „Întreabă bibliotecarul” și livrarea electronică a documentelor timp de trei ani de izolare parțială și completă în timpul pandemiei. Pentru comparație, au fost aplicate date statistice din trei ani anteriori pandemiei. Contrar așteptărilor, rezultatele analizei au demonstrat că în timpul accesului limitat la bibliotecă, numărul de accesări la serviciile virtuale a scăzut.

Downloads

Biografii autori

  • Taisia ACULOVA, Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo”

    bibliograf principal, Centrul de Informare şi cercetare bibliografică

  • Tatiana POGREBNEAC, Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo”

    bibliograf, Centrul de Informare şi cercetare bibliografică

coperta

Descărcări

Publicat

2022-12-22

Număr

Secțiune

Articole

Categories

Cum cităm

Servicii online de bibliotecă: realitate versus aşteptări. (2022). Bibliouniversitas@ABRM.Md, 1-2, 14. http://ojs.usarb.md/index.php/buniv/article/view/356

Articole similare

21-30 of 279

Puteți, de asemenea, începeți o căutare avansată de similaritate pentru acest articol.