UTILIZAREA HASHTAGULUI ÎN REŢELE SOCIALE

Autori

  • Gherda PALII Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo”

Cuvinte cheie:

social media, marketing online, hashtag

Rezumat

În articol autorul prezintă definiţia şi istoricul apariţiei hashtagului dar şi rolul acestuia pentru a spori vizibilitatea postărilor şi creşterea notorităţii brandului şi numărului followerilor a BS USARB în social media. De asemenea este explicat cum se creează şi care este specificul de utilizare a hashtagurilor în diferite reţele sociale.

Downloads

Download data is not yet available.

Biografie autor

Gherda PALII, Biblioteca Ştiinţifică a Universităţii de Stat „Alecu Russo”

bibliotecar, Centru Informatizare şi activităţi în reţea

Descărcări

Publicat

2019-11-28

Cum cităm

PALII, G. (2019). UTILIZAREA HASHTAGULUI ÎN REŢELE SOCIALE. Bibliouniversitas@ABRM.Md, (2). Preluat în din http://ojs.usarb.md/index.php/buniv/article/view/173

Număr

Secțiune

Articole

Categories

Articole similare

<< < 1 2 3 

Puteți, de asemenea, începeți o căutare avansată de similaritate pentru acest articol.